October 6, 2022

SHSU Houstonian Online

Read all latest news headlines from USA, UK and around the world, get today's breaking news and live updates on politics, elections, business, sports, economy,​ …

Kensington's latest album with Eloy: radio and European success |  Music

Kensington’s latest album with Eloy: radio and European success | Music

حفلات الملاعب والفوائد من الخارج

حيث تحلم العديد من الفرق الموسيقية ببيع هذا المكان يومًا ما ، نمت Kensington في وقت قصير بحيث أصبحت أسرع. للمرة الأولى في عام 2015 ، باعت الفرقة بالفعل قاعة الحفلات مرتين. في عام 2016 ، قاموا حتى بثلاث أمسيات أمام Ziggo Dome. وتتكون سلسلة الوداع التي تبدأ في 27 أغسطس من ست حفلات. في 4 سبتمبر ، ستأخذ Kensington المنصة للمرة الأخيرة في هذه التشكيلة.

أثناء وجوده في هولندا ، حتى فرقة Johan Cruijff ArenA كانت مليئة بالفرقة ، هناك أيضًا اهتمام بـ Kensington من الخارج. مع DJ Armin van Buuren ، حققوا النجاح يتجه لأعلىوبعد ذلك ذهبوا في جولة معه. لكن حفلاتهم الموسيقية تحظى أيضًا بشعبية في الخارج. هذه هي الطريقة التي يتجولون بها بعد إصدار الألبوم مراقبة في عام 2016 من قبل عدة دول أوروبية.

على الرغم من أن الفرقة معروفة بأغاني الروك المثيرة والجذابة ، إلا أن القصص الشعبية هي التي تلقى صدى لدى جمهور كبير. أغنيتهم ​​الأكثر استماعًا على Spotify هي آسف، وهي أغنية روك مبنية ببطء من عام 2016 ، مع أقل من 56 مليون تيار. من أحدث ألبوم زمن (2019) سقط مجهول الأكثر ذوقًا. هذه الأغنية لها هيكل مماثل وتم بثها 30 مليون مرة.

للأسف لا يمكن عرض هذا المحتوىليس لدينا إذن لملفات تعريف الارتباط الضرورية. الرجاء قبول ملفات تعريف الارتباط لعرض هذا المحتوى.

The end is in sight

Joseph was already busy towards the end when the minutes were being written. “It’s creative,” the singer said about this on the talk show. “I noticed on the last album that I didn’t feel much inspired inside this group anymore.” Humberto. “The only thing I can write about is the ending. That was the closing piece for me.”

Kensington collects all the hits on the album to be released on Friday The most powerful songs. Next, the band bids farewell to Youssef’s distinctive light voice. But this does not mean the final end of Kensington. The remaining three members will “find a new look” to continue.

Unfortunately, this content cannot be displayedWe do not have permission for necessary cookies. Please accept cookies to view this content.

Copyright © All rights reserved. | Newsever by AF themes.